چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۷

نمی خواهیم پرسپولیس به هیچ وجه وارد حاشیه شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما کار خود را انجام می دهیم و به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستیم. نمی خواهیم پرسپولیس به هیچ وجه وارد حاشیه شود و به صورت فنی کار خود را انجام دهد. به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا گرشاسبی ، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی برگشت تیمش مقابل السد، گفت: تیم السد که هشت گل در مقابل الریان دریافت کرد، تیم اصلی نماینده قطر نبود و با بازیکنان ذخیره اش به میدان رفت. این تیم تمام انرژی اش را برای بازی برگشت ذخیره کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)