دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۳

سازمان غذا ودارو تنها سازمان رعایت کننده استانداردها است

تهران -ایرنا- دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان استاندارد بسیاری از استانداردها را رعایت نمی کند این در حالی است سازمان غذا و دارو تنها سازمان و سیستمی است که در بخش رعایت استانداردها، خوب ، عمل می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)