دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد ایران آنلاین ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۰:۴۴

عضو کمیسیون اصل 90: سهام ایرانسل غیرقانونی به فروش رفته/ اپراتور: تکذیب می ...

در حالی که با پایان مهلت 6 ماهه ایرانسل برای اعلام نحوه واگذاری در بورس، وزیر ارتباطات می گوید ایرانسل خود را برای بورسی شدن آماده می کند، به تازگی عضو کمیسیون اصل 90 از فروش غیرقانونی سهام ایرانسل به چند شرکت خبر داده اما اپراتور موضوع را رد کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)