پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۴

یحیی گل محمد با بازیکنان تیم خداحافظی کرد

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان از بازیکنان و دستیارانش خداحافظی کرد. بعد از پیروزی تیم فوتبال پدیده مشهد مقابل نفت مسجد سلیمان یحیی گل محمدی سرمربی این تیم از بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. گل محمدی در اعتراض به مشکلات مالی با حضور در رختکن تیم پدیده از دستیاران و بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. گل محمدی بعد از خداحافظی از بازیکنان از اهواز راهی تهران شد و حالا مشخص نیست که ادامه همکاری او با این تیم به کجا خواهد رسید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)