دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۲

والدس: می دانستم پایم شکسته است

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان منچستریونایتد اعلام کرد پس از فرود بدش بعد از پرش برای تصاحب توپ فهمیده بود جایی از پایش شکسته است. به گزارش وبسایت نود، دروازه بان منچستریونایتد در گفت و گویی با روزنامه El Pais تأیید کرده که می دانست که واقعه بدی قرار است برایش اتفاق بیفتد. چند ماه از مصدومیت والدس در دیداری خانگی مقابل سلتاویگو گذشته است. والدس برای گرفتن توپ پرید اما بد فرود آمد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)