پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۴

پروین: جام را من می آورم و سید جلال بالا می برد

آی اسپورت – علی پروین قبل از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفته بود در صورتی که پرسپولیس با اختلاف 2 گل به تیم ژاپنی ببازد، برای تماشای دیدار برگشت به ورزشگاه آزادی نخواهد رفت. حالا AFC برنامه جالبی چیده و قرار است اسطوره پرسپولیس کاپ قهرمانی را کنار زمین چمن آزادی بیاورد؛ بنابراین علی پروین باید به ورزشگاه رفته و در این مراسم شرکت کند. قبلاً گفته بودید اگر پرسپولیس 2 بر صفر ببازد برای تماشای بازی برگشت به استادیوم نمی روید، اما حالا... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)