سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۴

کاربران اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس هدف یک حمله سایبری

به گزارش بی باک، در پی اصلاح نشدن آسیب پذیری آخرین نسخه برنامه فلش پلیر، مرکز ماهر اعلام کرد: کاربران ویندوز و مکینتاش که از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس استفاده می کنند هدف حملات drive-by download قرار دارند. این مرکز در توضیح این خبر آورده است: آسیب پذیری اصلاح نشده در فلش پلیر می تواند باعث شود تا کنترل یک ماشین آسیب پذیر در اختیار یک مهاجم قرار گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)