دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۸

صدا وسیمای ایران در آلمان فیلتر شد

تسنیم: گویا کشور آلمان در اقدامی عجیب سایت اینترنتی صدا و سیما در آلمان را فیلتر کرده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما در اقدامی بی سابقه، سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی در آلمان فیلتر شد و هم اکنون امکان دسترسی به بیش از 30 رادیو و تلویزیون برون مرزی ایران از طریق اینترنت در این کشور وجود ندارد.این اقدام از دیشب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و امکان دسترسی به بیش از 30 رادیو برون مرزی از طریق اینترنت عادی وجود ندارد. کاربران با فیلتر شکن به این صفحات دسترسی پیدا می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)