پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۴

هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی اسپانیا به تهران می آید

تهران - ایرنا - سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: هیات بلندپایه سیاسی - اقتصادی اسپانیا متشکل از 70 نماینده شرکتها و سازمانهای بزرگ به همراه وزیران امور خارجه، انرژی و صنعت این کشور هفته آینده به تهران خواهند آمد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)