دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۵

برنامه بازی های تیم ملی هندبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس ، پانزدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان آسیا از 23 اسفند به میزبانی جاکارتا آغاز می شود که تیم ملی ایران در این دوره از رقابت ها با هند، کره جنوبی، ژاپن و ترکمنستان همگروه است. ملی پوشان در دیدار نخست روز 23 اسفندماه مقابل کره جنوبی قرار می گیرند. در گروه دیگر نیز تیم های چین، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ و قزاقستان مقابل هم به میدان می روند. برنامه بازی های تیم ملی ایران به شرح زیر است: ایران - کره جنوبی، 23 اسفند، ساعت 13 ایران - ژاپن، 24 اسفند، ساعت 15 ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط