دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۵

کریمیان: همه اعضا به انتخاب عباسی رای دادند/ گزینه دیگری در سطح او نداشتیم

سردار غلام عسگر کریمیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در رابطه با انتخاب سعید عباسی به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی گفت: الحمد الله شب گذشته مدیرعامل باشگاه انتخاب شد و سعید عباسی با رای قاطع اعضای هیأت مدیره به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فعالیت خود را آغاز کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)