چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۲

اولیویرا گفت در جریان حضورم نیست/ او درخواست معارفه رسمی داشت

علیرضا پژمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد اینکه چرا با وجود اینکه از سوی سعید عباسی مدیرعامل باشگاه به عنوان مربی انتخاب شده، در تمرینات غایب است، گفت: در این مدت مدیرعامل در تهران حضور داشت. برای شرکت در تمرینات باید معارفه من به صورت رسمی انجام می شد اما این اتفاق نیفتاده بود. وی در مورد اینکه آیا در این ارتباط با تونی اولیویرا صحبت کرده است، اظهار داشت: تونی به من گفت باید مدیرعامل بیاید و با او صحبت کند و در صورت معارفه او در تمرینات حاضر شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)