پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۲

سرمربی تیم وزنه برداری حفاری: احتمال روی سکو رفتن مان ضعیف است

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری که تیمش سابقه چندین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، می گوید امسال تیم را بومی کرده ایم و هدف ما فقط حضور در لیگ برتر است و رویکردمان روی سکو رفتن نیست. فراز رامهرمزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان در خصوص شرایط این تیم پیش از شرکت در لیگ برتر کشور ، اظهارکرد: امسال تیم مان را بومی بسته ایم و قصد داریم فرصت شرکت در لیگ را به وزنه برداران استان بدهیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)