پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۰

یک راه حل مالی برای کاهش استعمال دخانیات!

کارشناسان معتقدند علاوه بر محدود ساختن زمان و محل استعمال مواد دخانی در محیط کار، کارفرمایان می توانند با افزایش دستمزدِ کارکنان از میزان استعمال دخانیات بکاهند. به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نتایج بررسی انجام شده حاکی از آن است که افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان می تواند کاهش پنج درصدی استعمال مواد دخانی را در بین کارکنان 9 مرد و آنهایی که تحصیلات متوسطه یا پایین تر دارند، موجب شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)