پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۳

گاز ال ان جی تا دو سال دیگر در ایران تولید می شود

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، کارشناسان حوزه انرژی معتقدند در صورتی که ایران بتواند با برخی شرکت های خارجی به توافق برسد، طی دو سال آینده می تواند تولید ال ان جی را آغاز کند. طی روز های گذشته وزیر نفت ایران از تمایل کشور برای صادرات گاز به اسپانیا و سپس به اروپا خبر داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)