پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۷

طاهری و عابدینی جلسه برگزار کردند

سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل اسبق این باشگاه جلسه دو ساعته ای برگزار کرد. پس از پایان جلسه امروز اتحادیه فوتبال علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و امیر عابدینی مدیرعامل اسبق این باشگاه جلسه دو ساعته ای برگزار کردند. در این جلسه دو طرف در خصوص موضوعات مربوط به اتحادیه فوتبال به صحبت پرداختند. همچنین طرفین درباره وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس و راه های برون رفت از این شرایط با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)