چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۱:۵۸

جلالی: از کسب یک امتیاز مقابل ذوب آهن خوشحالم/ به مدیران نساجی گفتم نکونام ...

سرمربی نساجی مازندران می گوید از کسب یک امتیاز مقابل ذوب آهن خوشحال است. به گزارش خبرگزاری همسو، مجید جلالی، سرمربی نساجی مازندران پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ما در این بازی خوب کار کردند. باید باورشان نسبت به خودشان بیشتر شود چون در این صورت می توانیم بهتر عمل کنیم. از بازیکنانم به خاطر اینکه در این بازی تلاش کردند، تشکر می کنم. ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت هایی را ایجاد کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)