سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۱

گرشاسبی: اگر اشتباه بانکی نبود پرسپولیس به ژاپن نمی رفت!

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: جان کندیم تا تیم به فینال آسیا برسد و اگر یک اشتباه بانکی نبود و پولی به حساب ما نمی آمد شاید نمی توانستیم تیم را به ژاپن بفرستیم. به گزارش فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص اظهارات برخی از اهالی فوتبال درباره توجهات ویژه به تیم پرسپولیس، سفر این تیم به ژاپن و موارد دیگر صحبت هایی کرد که در زیر بخشی از مهم ترین صحبت های او را می خوانید: مشروح صحبت های مدیرعامل سابق پرسپولیس را در زیر می خوانید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)