پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۳

حشرات مکنده در باغ های انگور ناقل بیماری

معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: همه ی حشرات مکنده موجود در باغات انگور ناقل بیماری هستند که این حشرات باید به روش های مختلف از بین بروند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی قزوین، شکرالله جاجی وند درجلسه ی هم اندیشی علمی - تخصصی چالش عارضه زوال انگور که با حضور اندیشمندان دانشگاهی، موسسات تحقیقاتی، بهره برداران و کارشناسان مراکز خدمات جهاد کشاورزی در مجموعه ی این باغستان برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)