دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۸

تنبیه بدنی پرویز پرستویی به خاطر سینما

پرویز پرستویی در نخستین جشنواره سالانه تجلیل از برگزیدگان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافت و حرف های جالبی مطرح کرد. این بازیگرگفت: 14 سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جایزه هایم را به کسی نشان دهم. زندگی برایم در سال های کودکی به سختی گذشت، به طوری که در آن سال ها اکثر پدر و مادرها دلخوشی شان این بود که فرزندان شان معلم، دکتر، خلبان و... شوند، اما من به اصطلاح آن روزها مطربی می کردم و مجبور بودم قاچاقی کار کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)