دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۶

محجوب: آمده ام برای گرفتن سهمیه المپیک بجنگم

جواد محجوب پس از حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و آمده ام تا برای گرفتن سهمیه المپیک بجنگم. به گزارش ایسنا، جواد محجوب در دومین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 کویت حضور یافت و زیر نظر مجید زارعیان سرمربی تیم ملی و در کنار سایر هم تیمی هایش به تمرین مشغول شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)