پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۸

لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی قرچک برای برگزاری باشکوه هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسعود مرسل پور صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته ناجا که با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قرچک و سایر اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان قرچک برای بهتر برگزار شدن برنامه های هفته ناجا همکاری لازم را داشته باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)