پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۷:۲۰

تابش: نگرانی خاصی بابت قضاوت فغانی ندارم

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد، تیم فوتبال این باشگاه تا آخرین لحظه برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مسعود تابش در گفت وگو با تسنیم در مورد آخرین وضعیت سپاهان و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و برای قهرمان شدن در لیگ برتر ناامید نیستیم. امیدوارم زحمات بازیکنان و کادر فنی نتیجه بدهد و در پایان لیگ امسال به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)