فرهام زاهد : دست کسانی که داور را زدند می بوسم!
سایر منابع:
سایر خبرها
8 خرداد شاید فینال شود
کننده به لیگ دسته یک مشخص می شد. بازی برگشت تیم های داماش گیلانیان و نیروی زمینی پس از تساوی بدون گلی که در تهران به دست آمده بود، در شهر رشت به مصاف هم رفتند تا نبرد پایانی را برای رسیدن به دومین سطح فوتبال ایران برگزار کنند. در این بازی که در پایان خوشحالی و جشن صعود تیم امید روانخواه را به دنبال داشت، صحنه های داوری متعددی به ضرر تیم میزبان رقم خورد و از نیمه اول تا انتهای بازی، سوت
روانخواه : اگر به داوری بود ما زودتر صعود می کردیم
دیدار برگشت مرحله پلی آف برای راه یابی به لیگ یک بین دو تیم داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت با نتیجه دو بر یک به سود نیروی زمینی به اتمام رسید تا این تیم جواز راه یابی به لیگ یک را به دست بیاورد. اما حاشیه های بعد از این بازی تا حدی بود که منجر به ضرب و شتم کمک داور این مسابقه شد و همچنین تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه، توسط هواداران داماش به سمت زمین
پایتان را به اندازه گلیمتان دراز کنید
زمینی در رشت یا اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در تهران را فراموش کرده اند؟! در استادیوم های ایران وضع بهتری حاکم است؟! در زمان حضور سپاهان در جام باشگاه های آسیا مگر کنار گوش کمک داور نارنجک دستی منفجر نشد؟! بر سر چه چیزی مانور می دهید؟! واقعا شرایط ورزشگاه های ما بهتر است که این چنین از خطر جانی می نویسید و انصاف را ذبح می کنید؟! کلمه و قلم ارزش دارند و مقدس هستند، لطفا حرمتشان را حفظ کنید.
داماش در تعلیق؛ ابهام در برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی
. داماش گیلان یکشنبه گذشته در دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ دسته دوم در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف نیروی زمینی تهران رفت و با نتیجه دو بر یک، مغلوب میهمان شد؛ داماش با این شکست نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند ولی بسیاری نسبت به داوری این دیدار معترض بوده و آن را بحث برانگیز می دانند، اتفاقی که پس از پایان بازی منجر به ضرب و شتم محمد سلطانی کمک داور این
آیا پلی آف لیگ دسته دو تکرار می شود؟
رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی اتفاقات دیدار جنجالی لیگ دسته دوم شده است. رئیس فدراسیون فوتبال خواهان ارائه گزارش جامع درباره اتفاقات دیدار دو تیم داماش گیلانیان و نیروی زمینی در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم شد. در این بازی بازیکنان داماش داور بازی را به باد کتک گرفتند و البته تردیدهایی درباره سلات سوت هایی که زده شد نیز از سوی تیم بازنده مطرح شده که جدی است. به گزارش سایت
تیم نیروی زمینی با حضور سرباز اهرمی به لیگ یک صعود کرد+عکس
راهی لیگ یک شود. این مسابقه که بازی برگشت این دو تیم در این مرحله بود، در ورزشگاه سردار جنگل رشت، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود 12 هزار تماشاگر برگزار شد و در جریان نیمه اول این مسابقه، تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت همه جانبه طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری خود دست یافت تا با خیال آسوده تر بازی را ادامه دهد. در ادامه نیمه اول این بازی
علی کریمی بخاطر سپیدرود کنار رفت/ من به آقا نادر بدهکارم/ به بقای سپیدرود در لیگ برتر امیدوارم
اتفاقات رخ می دهد که گاهی روی روند تیمی تاثیر می گذارد.این مسائل در عالم فوتبال دیده می شود و به شکلی عادی است. ما باید برای حفظ موقعیت سپیدرود در لیگ تلاش کنیم . -محمد بلبلی در خصوص تاثیرات حضور علی کریمی در سپیدرود رشت و این که چه شد تیم را رها کرد، می گوید:بازیکنان به علی اقا علاقه وافری داشتند.علی آقا برای سربلندی سپیدرود هر کاری از دستش برآمد انجام داد اما پس از یک بازی اعلام کرد که قصد
زاهد: دست جوانانی که داور را کتک زدند می بوسم/ ویدیو
تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با شکست داماش گیلانیان در شهر رشت، موفق به صعود به لیگ دسته اول شد. با سوت پایان بازی، برخی از اعضای نیمکت داماش به سمت کمک داور اول مسابقه حمله کردند. درگیری ها پس از این برخورد فیزیکی همچنان ادامه داشت.
اشتباهات داوری ریشه داماش را نابود کرد روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده است
نایب رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه اشتباهات داوری ریشه تیم داماش نابود کرد و روح مردم رشت و استان گیلان آزرده شده، گفت: مسئولان داماش حق تصمیم گیری برای حضور یا عدم حضور در جام حذفی را دارند. میرشهاب مومنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت درباره اشتباهات داوری در بازی داماش گیلان و نیروی زمینی تهران اظهار داشت: اشتباهات داوری در مسابقه ریشه تیم را نابود کرد و به حدی این اشتباهات
عذرخواهی فدراسیون فوتبال از مردم گیلان
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، علیرضا سهرابی درباره عملکرد داور و کمک داوران بازی تیم های نیروی زمینی و داماش گیلان در لیگ دسته دوم گفت: چیدمان داوری این مسابقه با نظر جمع بوده است. سیدوحید کاظمی داور الیت است و اخیراً هم دو بازی خارجی را قضاوت کرده است. خودم در ورزشگاه حضور داشتم. ضمن احترام به تماشاگران خوب گیلانی باید بگویم داور ما اشتباه تأثیرگذار نداشت و تمام تصمیماتش درست بود. همچنین کمک
جای خالی داوران بین المللی در فینال لیگ دو
به گزارش "ورزش سه"، عصر روز یکشنبه، شهر رشت پذیرای یکی دیگر از حساس ترین بازی های فصل فوتبالی ایران بود. دیداری بسیار حساس که پیروزی در آن می توانست آخرین سهمیه لیگ یک فصل آینده را مشخص کند و به همین دلیل بیراه نیست اگر تصورمان بر این باشد که باید مهمترین سرمایه های داوری ایران این دیدار را به قضاوت می پرداختند. پس از اعلام اسامی داوران دیدار دو تیم داماش و نیروی زمینی، سوال های بسیاری
ویدیوی جنجالی عضو شورای شهر رشت؛ دست جوانانی که داور را کتک زدند می بوسم!
به گزارش خبرورزشی ، در جلسه عصر امروز، فرهام زاهد پیرامون دیدار تیم های فوتبال داماش و نیروی زمینی که با اشتباهات کمک داور با نتیجه 2-1 به سود نیروی زمینی و جنجال های پایانی این دیدار همراه شد، اظهار داشت: تعداد اتفاقاتی از این دست در گیلان زیاد مشاهده می شود. دیروز نوبت حذف ملوان بود و امروز داماش و سپیدرود. عضو شورای شهر رشت افزود: نزدیک به 20 هزار علاقمند فوتبال از سراسر گیلان برای دیدن
سپاهان-پرسپولیس؛ نیمه نهایی یا فینال جام حذفی؟
کننده به لیگ دسته یک مشخص می شد. بازی برگشت تیم های داماش گیلانیان و نیروی زمینی پس از تساوی بدون گلی که در تهران به دست آمده بود، در شهر رشت به مصاف هم رفتند تا نبرد پایانی را برای رسیدن به دومین سطح فوتبال ایران برگزار کنند. در این بازی که در پایان خوشحالی و جشن صعود تیم امید روانخواه را به دنبال داشت، صحنه های داوری متعددی به ضرر تیم میزبان رقم خورد و از نیمه اول تا انتهای بازی، سوت
مالک داماش تهدید کرد؛ فینال جام حذفی را تحریم می کنیم!
: چگونه است که ناظر فدراسیون به جای تلطیف شرایط، فضا را به شدت متشنج می کند و به سمت اعضای تیم داماش حمله ور می شود و آن ها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد؟ آیا واقعا این موضوع طبیعی است؟! البته ما از طریق مراجع قضایی این اتفاق را مورد پیگیری قرار داده ایم. حاجی پور گفت: سریال اتفاقات عجیب داوری بر علیه تیم های گیلانی گویا پایانی ندارد. روزی ملوان انزلی، دیروز سپیدرود رشت و امروز داماش گیلان
فینال جام حذفی برگزار می شود یا نه؟
صعود کننده به لیگ دسته یک مشخص می شد. بازی برگشت تیم های داماش گیلانیان و نیروی زمینی پس از تساوی بدون گلی که در تهران به دست آمده بود، در شهر رشت به مصاف هم رفتند تا نبرد پایانی را برای رسیدن به دومین سطح فوتبال ایران برگزار کنند. در این بازی که در پایان خوشحالی و جشن صعود تیم امید روانخواه را به دنبال داشت، صحنه های داوری متعددی به ضرر تیم میزبان رقم خورد و از نیمه اول تا انتهای بازی
کیانی : لیگ یک با حضور تیم های نظامی جذاب خواهد شد
به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا کیانی در خصوص بازی تیم نیروی زمینی تهران با تیم داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : بازی سختی برابر تیم داماش داشتیم چرا که علاوه بر اینکه تیم داماش تیمی سخت کوشی است در شهری بازی باید برگزار می شد که همه مردم آن عاشق فوتبال هستند و با فوتبال زتدگی می کنند و به جرئت می توانم بگویم که شهر رشت شهری فوتبال خیز محسوب می شود. کیانی افزود : در بازی رفت
دست افرادی که داور بازی داماش را کتک زدند می بوسم
به گزارش ندای گیلان ،در جلسه شورای شهر رشت ، فرهام زاهد پیرامون بازی فوتبال تیم های داماش و سپیدرود اظهار داشت: تعداد اتفاقاتی از این دست در گیلان زیاد مشاهده می شود. دیروز نوبت حذف ملوان بود و امروز داماش و سپیدرود عضو شورا افزود: نزدیک به 20 هزار علاقمند فوتبال از سراسر گیلان برای دیدن بازی می آیند و این سرمایه اجتماعی بزرگ با یک داوری ناعادلانه اینگونه می شود. برای من تماشاگر درس
لیگ دو تمام شد و سکوت مدیران نفتی همچنان ادامه دارد/ سوالات بی پاسخ فراوان
مدیران نفتی باقی خواهد ماند و یک امتیاز منفی در کارنامه همه مدیران دست اندرکار این تیم در تاریخ ورزش نفت ثبت کرد و قطعا دلیل صعود تیم فوتبال نفت به لیگ دسته اول در فصل 97 با بی تدبیری عده ای خاص از یادها نخواهد رفت. با مروری بر اتفاقات فصل گذشته فوتبال نفت و گاز گچساران شباهت های بسیاری در اتفاقات این فصل لیگ دسته دوم و سال های حضور در لیگ دسته اول نمایان می شود که مهمترین آن ناکامی تیمی
ابهام در اهتزاز دوباره پرچم های داماش در ورزشگاه ها
حاشیه های زیادی روبرو بود اما به طور حتم مهمترین حاشیه، تصمیم کمک داور اول این دیدار در عدم پذیرش گل تیم داماش بود. تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه و در دقیقه پنجم موفق شد از روی یک ضربه پنالتی به گل اول خود دست یابد و پس از این گل نیز ، با حمایت طرفدارانش بر حملات خود افزود و محمد رستمی توانست در دقیقه بیستم گل دوم داماش را به ثمر برساند ولی محمد سلطانی کمک داور اول این دیدار، این گل را
سرپرست داماش گیلان: دو کمک داور بازی در شب مسابقه تغییر کردند
محمدرضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه مصاحبه داود رفعتی نه تنها تسکینی برای ما نبود، بلکه بیشتر موجب عصبانیت ما شد اظهار داشت: برخلاف گفته رئیس دپارتمان داوران، تعداد زیادی از کمک داوران بین المللی در داخل کشور حضور دارند و حرف های ایشان توجیهاتی غیرمستند است. سرپرست داماش گیلان با بیان اینکه شب مسابقه پلی آف داماش گیلان با نیروی زمینی تهران هر دو کمک داور
سهرابی: دل کل مردم گیلان با داماش بوده و باید به این تیم حق داد/ داور استرالیایی زحمت خودش و پرسپولیس را ...
بازی داماش - نیروی زمینی اشتباه تاثیرگذاری انجام داد او درباره اعتقاد داود رفعتی ، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مبنی بر اشتباه تاثیرگذار تیم داوری بازی گفت: من در زمان برگزاری این بازی در ورزشگاه سردار جنگل رشت بودم و باید بگویم وحید کاظمی ، داور این بازی هیچ اشتباه تاثیرگذاری نداشت و عالی سوت زد اما به نظر من محسن سلطانی ، کمک داور اول دیدار داماش و نیروی زمینی در صحنه گل دوم داماش
روزنوشت| لذت می بریم از نمایش باند مسی
و یارانش چگونه از پس لیونل مسی و باند دوست داشتنی او برخواهند آمد! کم نیستند کسانی که بازی را تمام شده و پرونده اش را بسته می دانند! مسی برای بارسا همه کار کرده است و هر کار دیگری هم انجام می دهد! ثروت تمام نشدنی فوتبال رشت اتفاقی که در بازی داماش گیلان و نیروی زمینی انتظارش را می کشیدیم، نه در زمین که پیرامون و دور تا دور چمن مصنوعی دیدیم! چه چمنی و کدام مصنوعیتی که تصنعی ترین کف
... و ابرهایی که گریستند
صفر مقابل حریف سردرگم خود پیش می انداخت نشان می دهد ایشان یا در فهم صحیح فوتبال دچار اشکال است یا علاقه وافری به بازی با پلی استیشن دارد، چون تیم دست و پا بسته نیروی زمینی طبعاً پس از دریافت گل دوم مسابقه از داماش فرومی پاشید. این اتفاق درحالیست که دو روز قبل از ترور داماش در رشت، سپیدرود را در جنوب سلاخی کردند و ناداوری ها در آن دیدار باعث شد سپیدرود دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد
پرچم کمک داور آرزوهای یک شهر را به باد داد +عکس
/> "شهر خسته"؛ این لقبی بود که سال ها نصیب قائمشهر و تیمش نساجی بود که علیرغم تلاش ها برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران، همواره در خوان آخر اسیر اتفاقات می شدند و حسرت برای آنها به جا می ماند، اینبار اما در رشت نیز شرایط به همین شکل به نظر می رسد و شاید هواداران این تیم نیز بتوانند با همین انرژی و حمایتی که پسران باران دارند آنها را برای امیدواری دوباره، دوباره و دوباره برای بازگشت افتخارآفرین زنده نگه دارند. منبع: ورزش سه
علی کریمی خطاب به تاج: مقصر تمام اتفاقات ناخوشایند فوتبال هستی+عکس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از جنجالی که در دیدار پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال رخ داد و کمک داور بازی داماش و نیروی زمینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت، مربی سابق تیم ملی از مهدی تاج انتقاد کرد و وی را مسوول اصلی این اتفاقات دانست.
تشویق تماشگران به خشونت و فحاشی؛ مصداق بارزی از برهم زدن نظم و امنیت عمومی!
علنی یک عضو شورای شهر رشت از حمله به داور و تشکر از افرادی که دست به این کار زده اند، عجیب و قابل تامل است. فرهام زاهد، در جلسه دیروز شورا با بیان اینکه دست تک تک افرادی را که در بازی داماش به داور مشت و لگد زدند، می بوسم، از مالکین باشگاه داماش خواست تا با شرکت نکردن در جام حذفی بزرگترین ضرر را به فدراسیون بزنند! اگرچه اظهارات این عضو شورای شهر رشت ممکن است تحت تاثیر جو جلسه دیروز شورا
کدام احمقی دو بر صفر جلو باشد حمله می کند؟/ پلی آف فراتر از اشتباه داوری بود
دیگر به ثمر رساند اما داور گل دوم داماش گیلان را آفساید اعلام کرد. در ادامه تیم نیروی زمینی تهران موفق شد با دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند، پیروز این میدان باشد و به لیگ دسته اول صعود کند. همین اتفاق موجب شد تا داماش گیلان اعتراضات شدیدی به عملکرد داور داشته باشند و آن گلی که داور آفساید اعلام کرد را در نتیجه بازی تأثیرگذار بدانند. در ادامه همین اتفاقات از باشگاه داماش گیلان شنیده می
دستور تاج برای پیگیری ضعف داوری در بازی داماش و نیروی زمینی
آفتاب نیوز : به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج با ارسال نامه هایی جداگانه به رئیس هیأت فوتبال استان گیلان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواهان ارائه گزارش های جامع درباره جزئیات برگزاری و همچنین مباحث داوری با توجه به ضعف مشهود صورت گرفته در قضاوت مسابقه، در اسرع وقت شد. دیدار این دو تیم در گیلان با پیروزی دو بر یک و صعود نیروی زمینی به لیگ دسته یک همراه بود و داماش که در حال حاضر به فینال جام حذفی صعود کرده، از رسیدن به لیگ دسته یک بازماند و اخیراً به دلیل اشتباهات داوران در این دیدار، تهدید به کناره گیری از جام حذفی کرده است. منبع: ایسنا ...
الماسخاله: رئیس دپارتمان داوری سکوت اختیار کند
را تشویق کردند، افزود: بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه داماش گیلان در طول فصل تلاش بسیاری کرده و داور مزد زحمات آنان را به بدترین شکل ممکن داد. رئیس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر قضاوت های ناعادلانه در طول فصل علیه تیم های گیلانی، تصریح کرد: پس از پایان بازی داماش و نیروی زمینی تهران با تاج صحبت کردم و ایشان از قضاوت پراشتباه داوری، گله داشتند. الماسخاله با بیان اینکه تیم