دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر کاسپین ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۷

مجیدی: تا وقتی من هستم، طارق جایی ندارد/ بارها به شفر گفتم که مشکل بدنی ...

فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل الدحیل و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: از هواداران مان عذرخواهی می کنم. انتظار داشتم بازی بهتری انجام بدهیم. می دانستیم تیم حریف بازی بسته ای به نمایش می گذارد. نتوانستیم گل را حفظ کنیم. تعویضی های ما کارشان خوب نبود. هم ما می توانستیم برنده بازی باشیم و هم الدحیل. از نحوه کار تیم راضی نیستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)