سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۴:۳۶

ذوب آهن خوش شانس بود و صعود کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل الزورا عراق صحبت هایی به شرح زیر را انجام داد: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود. تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. باید اعتراف کنم که در نیمه دوم الزورا بازی را از دست ما خارج کرد. 2 بریک هم عقب افتادیم اما خوش شانس بودیم که بازی را به تساوی کشاندیم و به مرحله بعد صعود کردیم. هنوز هیچ چیز تمام شده نیست. بازیکنان ما در نیمه دوم کمی سهل انگاری کردند اما خودشان آن را جبران کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)