سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۶

بازیکن استقلال خوزستان کنار گذاشته شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: یکی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل بی نظمی از تیم کنار گذاشته شد. به گزارش خوزستان اسپورت، محمد رحیمی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: وحید خشتان در نیم فصل دوم یکی - دو مرتبه مشکل انضباطی داشت و این موضوع بارها از سوی مدیریت تیم گزارش شد لذا تصمیم گرفتیم که این بازیکن تا آخر فصل از تیم کنار گذاشته شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)