سایر خبرها
اعلام آخرین آرای انضباطی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، با توجه به گزارش های داور و ناظر دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان از سری مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال که 16 مردادماه برگزار شد، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پایان بازی اقدام به بکار بردن الفاظ غیراخلاقی و توهین آمیز نسبت به تیم داوری مسابقه کرد. بر همین اساس وکیل وی با حضور در کمیته انضباطی ضمن قبول تخلفات صورت گرفته
خوردبین:اشتباهات داوری عجیب است اما رفتار سوشا هم زیبا نبود
دهند. خوردبین با انتقاد از آنچه سوت های زیاد داور خواند، تصریح کرد: در زندگی فوتبالی خود ندیده بودم که داوری تا این حد در بازی سوت بزند و تمام این سوت های فراوانش به ضرر یک تیم باشد. معتقدم که اشتباهات داوری بر علیه پرسپولیس دیگر عجیب شده است. وی اظهار کرد: حاجی پور در هر صحنه 20 متر دور بود و این نشان می دهد که او توانایی لازم برای قضاوت مسابقات مهم را ندارد. اگر امروز از اشتباهات داوری می گویم به
ادعای برانکو روی میز کمیته انضباطی
خارج شد و درگیری ایجاد کرد و داور فقط یک کارت زرد به او داد. عنایت در مورد اینکه کارشناسان داوری می گویند طارمی مستحق اخراج نبود اما مکانی باید اخراج می شد گفت: اگر دروازه بان پرسپولیس اخراج می شد شرایط سختی برای تیم به وجود می آمد زیرا پرسپولیس سه تعویضش را انجام داده بود بنابراین داور چگونه علیه پرسپولیس قضاوت کرده است. در بازی پرسپولیس و سایپا احمد صالحی مرتکب اشتباه شد که دلیلش هم عدم
نه جانشین دارد؛ نه اعصاب!
به گزارش بولتن نیوز؛ سه کلین شیت در چهار مسابقه اخیر، یعنی سوشا از روزهای پراشتباه تا حدودی فاصله گرفته است اما اعتماد به آقای دروازه بان، هنوز هم برای پرسپولیسی ها سخت به نظر می رسد. مکانی حتی اگر در درون دروازه تیمش اشتباه فاحشی نداشته باشد، همواره مستعد حاشیه ساختن برای باشگاه به نظر می رسد. چیزی شبیه ماجرای دیروز که در نهایت او را از بازی حساس بعدی جام حذفی محروم کرد. مکانی، به کارتِ زرد دوم
گفت وگو با پدیده خندوانه
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، خندانده برتر عنوان مسابقه ای است که این روزها در برنامه خندوانه بسیار گل کرده است. طوری که نقد و بررسی کمدین ها و پیش بینی درباره نتایج و فینالیست ها تبدیل به مکالمات روزانه مردم در محافل عمومی شده است. مسابقه ای که تاکنون با حاشیه های زیادی روبرو شده است. آنقدر که گاهی کمدین ها مجبور شدند در صفحاتی اجتماعی خود توضیحاتی را درباره اجرای خود
طارمی: تا آخر لیگ دیگر داوری برایمان باقی نمی ماند
جریمه خودمان سر خورده بودم که بخواهد کارت زرد بدهد؟ وی افزود: در صحنه ای که کارت دوم را گرفتم 20 بازیکن پشت من و دروازه بان ملوان بودند و دلیل نداشت که داور بخواهد در آن صحنه به من کارت بدهد. البته چه فایده الان می آیند و این داور را هم 4 جلسه محروم می کنند اما چیزی عوض نمی شود. فکر می کنم با همین وضعیت که داوران اشتباه می کنند و آنها را محروم می کنند دیگر تا پایان فصل داوری باقی نمی
برانکو: داوران در و پنجره را شکستند
نشینید و می گوید یواش یواش و هیچ عکس العملی نشان نمی دهید؟! حالا فکر کنید دفعه بعد همان فرد بیاید پنجره ها را هم بشکند، این بار چه عکس العملی نشان خواهید داد؟ منظور من فقط در مورد این بازی نیست. بلکه پرسپولیس در 8 مسابقه ای که پشت سر گذاشته، متضرر شده. هیچ کدام از تیم های حاضر در لیگ و جام حذفی به اندازه پرسپولیس از داوری ضربه نخورده اند. از این 8 بازی بیشتر از 4 دیدار پرسپولیس با قضاوت های اشتباه
10 نکته از استقلال - نفت که در جایی نخوانده اید
بازی تیم نفت را درلیگ پانزدهم 9 داور مختلف قضاوت کردند و هیچ داوری در هیچ یک از بازی های این دو تیم مشترک نبودند. احمد صالحی، شاهین حاج بابایی، یداله جهانبازی، محمدرضا اکبریان و بیژن حیدری داورانی بودند که برای بازی های تیم استقلال به داوری پرداختند و حسین زرگر، البرز حاجی پور، محمدرضا فغانی و حسن اکرمی چهار داوری بودند که چهار بازی نفتی را به ترتیب قضاوت کردند. یک پنالتی نافرجام برای دو
خندوانه یا 90 ؟!
یعنی امیرمهدی ژوله و امین حیایی جالب است و مردم به هر کدام از این دو هنرمند بیش از دو میلیون رای دادند و این رقابت سایه به سایه در حال افزایش است. در حالی که نزدیک ترین رقابت در مسابقات خنداننده برتر به روز پایانی رای گیری نزدیک می شود، آرای دو کمدین شرکت کننده در این مسابقه تقریبا با یکدیگر برابر است. حداقل چهار میلیون نفر در این رای گیری تا کنون شرکت کردند که این رقم واقعا قابل توجه
نشریه خبر روز جامعه مدرسین مورخ 1394/06/30
جلسه دیروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه دیروز با حضور تعدادی از کارشناسان آسیب های فرهنگی برجام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون نظرات خود را مطرح کردند. * حصر سران فتنه قانونی است و از آن دفاع می کنیم آیت الله حائری شیرازی تصریح کرد: در سال 88 آنهایی که مردم را به خیابان کشیدند اشتباه بزرگی را مرتکب شدند و بنده نیز در نامه ای از آنها سئوال کردم که چرا این کار را انجام
سوشا باید اخراج می شد
. با توجه به قضاوت های درکه در هفته های اخیر برای پر سپولیس صورت گرفت و همچنین با توجه به این که طارمی دو اخطاره بود و آن حرکت امکان داشت که از روی قصد و عمد نباشد داور می توانست به طارمی اخطاری ندهد که اخراج شود، اما به هر حال رای داور اشتباه نبوده است. این کارشناس داوری در ادامه، خاطر نشان کرد: داور می توانست در مورد اخطار دوم به طارمی یک مدیریت و ابتکار عمل به خرج دهد و به طارمی فقط
رئیس گفت باید مقابل 15 نفر بازی کنیم/ داوری در 4 بازی علیه ما بود
اعتراضش به قضاوت داور این دیدار گفت: شما باید بازیکنان ما را درک کنید. ما شش مسابقه رسمی برگزار کرده ایم که در چهار بازی داوری علیه ما بوده است. در بازی با ملوان هم داور به دو بازیکن ما کارت زرد بی مورد داد. کسی ندید که مکانی چرا اخطار گرفت. فقط داور چهارم چیزی گفت و بعد داور به سوشا کارت زرد داد. به طارمی هم بی مورد کارت زرد دوم را داد. ایوانکوویچ تاکید کرد: من قبلا هم گفته ام که نمی خواهم
استیلی: فشار روی داوران زیاد است
احترام بگذارند. ما باید این فرهنگ را در فوتبالمان جا بیندازیم مثل رفتاری که هواداران باشگاه های خارجی با بازیکنان خودشان می کنند. شما ببینید هواداران باشگاه های آلمانی چه احترامی برای مهدوی کیا و وحید هاشمیان قائل هستند. در ایران هم باید این رفتار در ورزش فوتبال نهادینه شود. برخی از کارشناسان داوری معتقد بودند که سوشا مکانی باید اخراج شود. نظر خود شما در مورد قضاوت دیروز داور چیست؟
نگاهی به جشنواره پاسخگو بوشهر/ نمره 20 خبرنگاران به شورای تامین
منتخب و هم برای خبرنگاران حاضر در جلسه، خبرنگارانی که از شباهت آرای خود به هم حیرت زده بودند. چهار عضو شورای تامین استان بوشهر در نخستین جشنواره مسئول پاسخگوی خبرگزاری مهر در این استان به عنوان مدیران پاسخگو شناسایی شدند. موضوعی که برخی خبرنگاران از آن به عنوان نمره 20 خبرنگاران بوشهری به مسئولان امنیتی استان یاد کردند. مصطفی سالاری استاندار بوشهر، فتح الله حقیقی معاون سیاسی
آب دهان را ریختم کف دستم و انداختم جلوی پنالتی طارمی تا گل نشود!
هنوز هم ترکش های پیروزی سایپا مقابل پرسپولیس ادامه دارد و در رابطه با این مسابقه پرحاشیه بحث می شود. بیشتر بحث ها در رابطه با پنالتی های گرفته شده از سوی داور است که جالب اینجاست هر دو تیم آنها را اشتباه داور می دانند. اما این مسابقه یک اتفاق عجیب دیگر هم داشت که از چشم خیلی ها دور ماند. بهتر است از زبان سجاد مشکل پور بخوانید که جریان چه بوده است: * آقا سجاد داستان بازی با
رویکرد جدید کمیته امداد/ پرداخت حقوق از صدقات نیست/ گتوند، نجات بخش خوزستان
مورد کلمات بگوید: سد گتوند: نجات بخش خوزستان شده است. این سد هیچ آسیبی ندارد و کسانی که قضاوت نادرست می کنند، اصلاً کارشناس نبوده و قضاوت های آنان کاملاً اشتباه است. من سدساز بوده و به عنوان چهره ماندگار سدسازی هم معرفی شده ام. آمادگی دارم به منتقدان پاسخ های لازم را ارائه بدهم. مجید نامجو: دوست بسیار صمیمی دوران دفاع مقدس و اینکه بعد از ما وزیر شده و الآن هم دوست صمیمی ما هستند
استیلی: قضاوت حاجی پور عالی بود
من هم در جهت هجومی تر شدن تیم بود. فقط ما شرمنده هواداران انزلی شدیم که همیشه تیم را حمایت می کنند و بخاطر تشویق تیم این همه راه به تهران آمده بودند. استیلی در مورد اعتراضات پرسپولیس به داوری، افزود: به عقیده من داور بازی خیلی خوب بود. قضاوت در این بازی خیلی سخت بود چون داور بازی قبلی پرسپولیس بخاطر پنالتی اشتباهی که گرفته بود 4 جلسه محروم شد. پس حاجی پور از ابتدای بازی تحت فشار بود با
داوران باید دیه گوکاستا را خوب بشناسند/ او تازه وارد نیست
به گزارش خبرگزاری مهر ، مهاجم چلسی پس از اینکه گابریل را تحریک کرد باعث اخراج وی شد و آرسنال در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مقابل چلسی تن به شکست داد. قرار است امروز دوشنبه مایک دین ، داور مسابقه، رای خود را در خصوص دیه گو کاستا به کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کند. رفتار کاستا مبنی بر کوبیدن آرنج به صورت لورن کوشینلی می تواند محرومیتی سه جلسه ای برای مهاجم چلسی به
شکست سه بر صفر شاگردان کواچ مقابل استرالیا/تکرار خاطره تلخ باخت انتخابی المپیک
را کم کرد .دو تیم 6-6 شدند و بعد دوباره داور امتیاز 7 را به استرالیا داد اما کواج تقاضای ویدیو چک داد و معترض بود به برخورد توپ به دست دفاع اما داور رد کرد و همین مساله صدای ایرانی ها را دراورد. داد و بیدادهای کواچ تنها یک کارت زرد برای سرمربی ایران داشت.استرالیا امتیاز 8 را هم گرفت تا تایم اوت اول فنی را گرفت. ایرانی ها خودشان را به اختلاف یک امتیازی استرالیا رساندند اما دو سرویس به
بنگر: عدم نتیجه گیری باعث عصبی بودن بازیکنان شده است
خصوص داور صحبت کنم چرا که ما را محروم می کنند اما به نظرم باید مدیرعامل یا مربیان در اینباره حرف بزنند. مدافع پرسپولیس درباره عصبی بودن بازیکنان این تیم در زمین که منجر به گرفتن کارت های زرد و قرمز در بازی ها به خصوص بازی دیروز مقابل ملوان شده اظهار داشت: به هر حال نتیجه نگرفتن پرسپولیس اعصاب بازیکنان را به هم ریخته است و عدم نتیجه گیری روی این مسئله تأثیرگذار است. البته بازیکنی مثل
ایران به استرالیا هم باخت/بی انگیزگی و اشتباه شاگردان کواچ!
تیم استرالیا مانند ست نخست در دریافت عقب زمین خوب عمل نمی کرد. امیتاز هفتم برای استرالیا با اعتراض ایران و در خواست بازبینی از سوی اسلوبودان کواچ همراه شد. اما رای داور تغییر نکرد و کواچ به شدت عصبانی و معترض بود. اعتراض کواچ یک کارت زرد را برای این مربی به همراه داشت. در ادامه تک دفاع کارول امتیاز را 8 بر 6 و دو تیم را راهی وقت استراحت اول این ست کرد. در ادامه بازیکنان ایران نتوانستند
مردم از مترو ناامید نشوند
ناامید کنیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بسته ایم. نمره تعامل شورا با مردم 20 نیست سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به توجه شورای چهارم به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: شورای چهارم به مناطق محروم نگاه فرهنگی تفریحی دارد و به همین دلیل طرح تمرکز بودجه در مناطق محروم را در دستور کار قرار داده ایم تا درآمدهای شهرداری متمرکز شود و در مناطق محروم که درآمد ندارند رویکرد محرومیت زدایی ایجاد شود
واکنش مکانی به اتفاقات بازی با ملوان + عکس
و خالی نکردن. فرق شما با هوادارای بقیه تیما اینه که شما از دقیقه یک بازیکنای حریف و تشویق می کنید اونا هر فحش و بد و بیراهی که از دهنش در میاد می گن. فرق شما با بقیه خیلی چیزاست فقط می خوام بدونید من جونمو واستون می دم حالا هرکی می خواد ناراحت بشه اونا هم می رن تو دایورت لیست. خلاصه عادت ندارم جواب بزرگترام و بدم سکوت پیشه می کنم و همه چیز و واگذار خداوند می کنم و منتظر می مونم تا توی زمین مسابقه
طارمی: هواداران مان نشان دادند که با معرفت ترین هواداران هستند
که من و تیم را تشویق کردند آنها نشان دادند که با معرفت ترین هواداران هستند." مهاجم پرسپولیس در مورد اخراجش تصریح کرد:" داور در کارت زرد اول به من گفت چون بد جایی سِر خوردی کارت دادم! در کارت دوم اصلا من رو به دروازه ملوان نبودم. به هر حال داور قضاوت بسیار بدی داشت." طارمی در مورد اینکه آیا تیمش در بازی بعدی در غیاب وی به مشکل بر نمی خورد، عنوان کرد:" مطمئن باشید غیبت من تاثیر گذار نیست چون بازیکنان خوبی داریم که جای من را پر خواهند کرد. قصد داریم روند برد را در جام حذفی ادامه دهیم و به قهرمانی برسیم. ...
دعاکنیم تهران زلزله نیاید/ به دنبال سیستم هشدار سریع هستیم/ در قعر رودخانه نماز خواندن هم جایز نیست/ خطر ...
نداریم عده ای ساخت و ساز غیر قانونی می کنند که مشکلاتی را با خود به همراه دارد. ما معتقدیم قدم اول در بحث مدیریت ریسک بر عهده مردم است. مردم مخصوصا بسازبفروش ها باید اجازه دهند مسئولان نظارتی با دقت لازم به وظیفه شان عمل کنند و دنبال دور زدن راه های نظارتی نباشند. معمولا عده ای به نبال این هستند که مهندسین ناظر زیاد به کیفیت ساخت و ساز ها دقت نکنند. از سویی دیگر، مسئولیت نظارت بر ساخت و ساز بر عهده
محصص/آینده درخشانی در انتظار تیم ملی است
عملکرد داوران ایرانی که مسابقات بین المللی را قضاوت می کنند راضی هستند و این برای فوتبال ایران بسیار خوب است و امیدوارم مربیان و بازیکنان در میدان مسابقه کمتر به داور اعتراض کنند تا قاضی میدان با آرامش بهترین داوری را داشته باشد. به پرسپولیس امیدوارم مدرس بین المللی کشورمان به شرایط حال حاضر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تا پایان لیگ ما راه زیادی داریم. تازه هفته ششم را پشت سر
نگاه چرکی که چشم دیدن شادی سالم ایران را ندارد
موضع گیری اون دوستانی که رقابت فوق دوستانه ی مسابقه خنداننده ی برتر(امین حیایی عزیز و امیرمهدی ژوله عزیز) رو دارن چرک و تلخ می کنن متاسفم. عزیزان من،ما خندوانه رو فقط برای شادی و حال خوب مردم عزیز ایران می سازیم تا با هم نزدیکتر بشیم و احساس رفاقتمون بیشتر بشه و این خیلی بده که یه لذت بزرگ و اجتماعی و شاد رو با نسبتهای کاملا غلط تبدیلش کنیم به فضایی تلخ و نامنصفانه و بی اساس. از همه ی شما عزیزانم
با کاندیداشدن حداکثری اصلاح طلبان موافق نیستم،چون حساسیت ایجادمی کند
کنم و می خواهم این نظرات به جریان اصلاحات تعمیم داده نشود اما درباره سوال شما باید بگویم که کار خاصی که نکرده ایم. انتخابات در کشور ما سازوکار تعریف شده ای دارد و من فکر می کنم نامزدها باید با علم به وجود چنین سازوکاری ثبت نام کنند که بخشی از این سازوکار انتخاباتی، حضور ناظری به نام شورای نگهبان است و این ناظر، نظارتش در همه مراحل انتخابات استصوابی است. البته به موازات ثبت نام ها، برخی گفت وگوها و
از ماجرای رختکن تا محرومیت کرار و مربیگری مجیدی!
هم که ابتدا قصد داشت مصاحبه ای تند علیه افشارزاده کند، ترجیح داد آرامش را در دستور کار قرار دهد و گفت اطلاعات اشتباه به افشارزاده داده اند. اما مسایل حاشیه ای بین نفت و استقلال همین جا به پایان نرسید. پس از محرومیت جاسم کرار پرویز مظلومی در مصاحبه ای مشکوک گفت: چرا کرار قبل از بازی نفت محروم شده است؟ سرمربی استقلال در تکمیل این جمله گفت: فصل قبل هم کرار دقیقا پیش از بازی با نفت تهران محروم شد
غیاثی: اخراج طارمی درست نبود
4 فرار جلال رافخائی از تله آفساید پرسپولیس به درستی انجام شد و کمک داور خوب عمل کرد. در دقیقه 25 هم خطای اوتی که از عزت الله پورغاز بازیکن ملوان گرفته شد کاملاً درست بود اما خطای بنگر روی جلال رافخائی را نگرفت این خطا می توانست برای مدافع پرسپولیس یک کارت زرد هم داشته باشد. غیاثی افزود: در دقیقه 69 مسابقه کمال کامیابی نیا باید از داور به خاطر خطایی که مرتکب شد کارت زرد می گرفت که این