سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۰

ربیعی فر: دربی شمال، بازی مرگ و زندگی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس از رشت، مازیار ربیعی فر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران با اشاره به نیاز مبرم سپیدرود به کسب سه امتیاز، اظهار کرد: دربی شمال، بازی مرگ و زندگی برای سپیدرود بوده و چاره ای جز پیروزی مقابل نساجی مازندران نداریم، در دیدار مقابل نساجی روی حمایت هوادارانمان حساب ویژه ای بازکرده و برای پیروزی به میدان می رویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)