چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۲

انگلیس پایین ترین بهره وری درمیان اروپایی های جی7

گزارش دفتر آمار ملی انگلیس که روز شنبه منتشر شد نشانگر آن است که این کشور در سال گذشته میلادی بعد از ژاپن، پایین ترین میزان بهره وری نیروی کار در مقایسه با سایر کشورهای عضو گروه 'جی 7 ' به ویژه آلمان و فرانسه را به خود اختصاص داده است. به گزارش جماران به نقل از ایرنا، این گزارش نشان می دهد شاخص بهره وری در انگلیس، یعنی مقدار کالا و خدمات تولیدشده (جی دی پی) در مقایسه با میزان کار و هزینه های صورت گرفته ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)