سایر منابع:
سایر خبرها
کتک خوردن داوران هرمزگان از هواداران فوتبال
ادامه داد: شعبانی و صادقی داوران مسابقات می توانند شکایت نامه خود را ارایه کنند و ما نیز از طریق کمیته انضباطی پیگیری این موضوع خواهیم بود. دبیده در پایان گفت: به منظور امنیت بیشتر ورزشگاه ها در هنگام بازی ها، قرار است با فرماندار بندرعباس جلسه ای تشکیل دهیم. گفتنی است با این حوادثی که درفوتبال هرمزگان رخ داد زنگ خطری است که هیات فوتبال استان حوادث را با بررسی دقیق دنبال کرده و با تشکیل میزگرد و برگزاری سیمنارهای مختلف و با کمک گرفتن از پیشکسوتان و کارشناسان این رشته می توان از این حوادث جلوگیری کرد. ...
برگزاری مرحله استانی جشنواره سراسری قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در هرمزگان
سحر رفیعی بندری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، با اعلام خبر برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در استان هرمزگان، گفت: این مسابقات در بخش پسران روز گذشته، 18 بهمن ماه با حضور 40 نفر از اعضای کانون های جوانان شعب هلال احمر برگزار شد و برترین های استان در این رشته ها انتخاب شدند. وی افزود
فیلم/ درگیری خونی در فوتبال هرمزگان
به گزارش مشرق، در مهم ترین بازی هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان، جدال تیم های استقلال خونسرخ و لمزان بندرلنگه در حالی که تا دقیقه 87 با برتری یک بر صفر استقلالی ها در جریان بود به دلیل اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم لمزان به داور مسابقه و ورود تماشاگران به داخل زمین مسابقه نیمه تمام ماند. دانلود نسخه flv دانلو نسخه mp4
نفرات برترمسابقات تیراندازی ویژه دهه فجر اعلام شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ورزش5 ؛ این مسابقات توسط هیئت تیراندازی استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر درروز های هفدهم و هجدهم بهمن ماه در سالن شماره 2 مجموعه ورزشی حجاب در دو بخش آقایان و بانوان با حضور31 شرکت کننده برگزار شد که این نتایج به دست آمد: در بخش آقایان: در ماده تفنگ به ترتیب آقایان حامد گیوتاج-بهزاد بابایی و محمد سجودی زاده اول تا سوم شدند و
آغاز مرحله اول مسابقات مناطق رده های سنی پایه
به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا عبدی مسئول مسابقات فوتبال رده سنی گفت: مسابقات مناطق رده سنی پایه از 28 بهمن 93 آغاز خواهد شد و میزبانان با توجه به موقعیت جغرافیایی آن استان برای میزبانی این مسابقات انتخاب شده اند. لازم به ذکر است که میزبانان با توجه به رده های سنی به شرح زیر می باشند: رده امید: تیم های هیرکانی چالوس، ارسباران اهر، رستگار دندی زنجان، استقلال خوزستان و استقلال
برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان کشور به میزبانی قم
کنند. دبیر هیئت فوتبال قم گفت: بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، تیم های سیاه جامگان قم، کرانه خلیج فارس، مدرسه عالی حرفه ای بابک مشهد، خزر لنگرود، شهرداری سقز، آلومینیوم هرمزگان، پیروزی گرمسار و جاوید کاشان تیم هایی هستند که قرار است مسابقات آن ها در شهرهای مذکور برگزار شود. احمدی بیان داشت: به غیر از تیم سیاه جامگان قم، تیم فوتبال صبای قم نیز در رده سنی
قشم میزبان مرحله سوم مسابقات والیبال لیگ ساحلی کشور
عنوان مکان برگزاری مرحله سوم این مسابقات انتخاب شده است. رئیس هیئت ورزش والیبال منطقه آزاد قشم با اشاره به برگزاری نخستین مرحله مسابقات والیبال ساحلی در جزیره کیش اظهار کرد: نخستین لیگ والیبال ساحلی ایران در سال جاری کلید خورده و با توجه به استقبال خوبی که از آن به عمل آمده انتظار می رود این مسابقات به طور منظم ادامه داشته باشد. وی در پایان از حمایت و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم، هیئت والیبال استان هرمزگان و شهرستان قشم و نیز اداره ورزش و جوانان قشم در زمینه برگزاری مناسب مرحله سوم مسابقات والیبال ساحلی کشور در این جزیره خبر داد. انتهای پیام/88001/م/ ...
مسابقات سبک های آزاد کاراته بانوان در اصفهان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات سبک های آزاد کاراته بانوان با حضور 28 تیم در قالب 23 استان در اوزان 50-، 55-، 60-، 65، و65+ به صورت تک حذفی به میزبانی اصفهان برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم خوزستان مقام اول، اصفهان مقام دوم و تهران و فارس به طور مشترک سوم شدند. خانم عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در این مسابقات حضور داشتند. نتایج
مهشید اشتری قهرمان تنیس روی میز دسته برتر نوجوانان دختر شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در مسابقات آزاد روز چهارشنبه 62 بازیکن از استان های اصفهان، کردستان، خوزستان، هرمزگان، کرمان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه، مازندران، خراسان رضوی، البرز، همدان، فارس، گلستان، تهران و مرکزی به رقابت پرداختند. در پایان مسابقات آزاد پریناز حاجیلو، هلیا اصغری، آوا علیزاده، ملیکا عامر طاس، شکیلا چنگیز، مشکات بهمئی
رقابت های دو و میدانی قهرمانی کشور ویژه کوتاه قامتان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، رقابت های دو و میدانی، تخصصی پرتاب ها، با حضور افراد دارای معلولیت کوتاهی قامت به میزبانی تهران برگزار شد. در این مسابقات 19 نفر شامل 8 خانم و 11 آقا از استان های آذربایجان شرقی، هرمزگان، لرستان، بوشهر، زنجان و خوزستان در دو کلاس F40 و F41 با هم به رقابت پرداختند. با پایان یافتن این پیکارها نتایج آن به شرح زیر اعلام
ریتینگ داران هرمزگانی افزایش یافتند
1361 است. همچنین ملیکا سالاری با ریتینگ 1473 به عنوان هشتمین و خردسال ترین ریتینگ دار استان در لیست قرار گرفته است. استان هرمزگان که تاکنون یک نفر شطرنج باز رده سنی دارای ریتینگ بین المللی در شهرستان کیش داشت تعداد سه نفر ریتینگ دار بین المللی در رده سنی دختر و پسر از بندرعباس اضافه کرد که این موفقیت با اولویت قرار دادن آموزش و مسابقات رده های سنی به دست آمده است.
فوتبال دسته سوم کشور/ برق شیراز به پیروزی رسید
دیگر نماینده فارس در این هفته در ماهشهر سه بریک مغلوب شهرداری این شهر شد و تیم شهرداری فیروز اباد هم یک بر صفر پرسپولیس زاهدان را از پیش رو برداشت. با پایان یافتن هنفته ششم تیم کارا شیراز با 14 امتیاز در صدر قرار دارد ، ٰ شهرداری ماهشهر با 13 امتیاز دوم و استانداری کرمانشاه هم با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد . در گروه دوم مسابقات فوتبال دسته سه کشور 12 تیم حضور دارند که چهار تیم از فارس است.ک/ 3 7368/ 5054
زیرساخت های مناسبی برای توسعه هرمزگان باید ایجاد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر جاسم جادری ظهر امروز در آئین بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان جزو استان های خط مقدم توسعه است، اظهار داشت: با توجه به توسعه روزافزون هرمزگان و تحولی که در شرق استان ایجاد خواهد شد، باید زیرساخت های مناسبی نیز در این استان برای جلوگیری از بروز مشکلات، ایجاد شود. وی ادامه داد: طرح های بزرگی
شبکه دولت در تمامی شهرستان های هرمزگان گسترش یافته است
استاندار هرمزگان در نشست نخبگان ICT : شبکه دولت در تمامی شهرستان های هرمزگان گسترش یافته است دریانیوز:نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: شبکه دولت در تمامی شهرستان های هرمزگان گسترش یافته است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست با نخبگان و فعالان حوزه ICT استان هرمزگان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ضمن
توسعه زیرساختها در هرمزگان متناسب با سرعت پیشرفت آن باشد
به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈجاسم جادریˈ روز شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در بندرعباس که با حضور وزیر ارتباطات انجام شد، اظهار داشت: هرمزگان از جمله استان های مهم و خط مقدم توسعه است و طرحهای بزرگی برای توسعه سواحل مکران در آن در حال اجرا می باشد. جادری تاکید کرد: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، باید زیرساختهای مناسبی در هرمزگان متناسب با روند روز افزون رشد
484 پروژه ارتباطی و مخابراتی در هرمزگان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی همزمان با دهه فجر و حضور در استان هرمزگان از 484 پروژه ارتباطی و مخابراتی با اعتباری بالغ بر 2710 میلیارد ریال بهره برداری کرد. احداث، نصب و راه اندازی مرکز مانیتورینگ طیف فرکانس در جزیره ابوموسی، اتصال مستقیم جزیره کیش به ظرفیت 600 مگابایت و جزیره قشم به ظرفیت 300 مگابایت به شبکه ملی دیتای کشور، توسعه پهنای باند دیتای اپراتورها در استان به ظرفیت 900
اجرای طرح هم کدسازی 25 درصد درآمد مخابرات در هرمزگان را کاهش داد
به گزارش خبرنگار مهر، کاظم ابراهیمی صدرآبادی عصر شنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان با بیان اینکه برنامه های شرکت مخابرات ایران براساس برنامه های تعیین شده با دقت خاصی در سطح کشور در حال اجراست، عنوان کرد: در سال 94 پیشرفت های بسیار و قابل قبولی در سطح تلفن ثابت، موبایل و دیتا در کشور خواهیم داشت. وی ادامه داد: استان هرمزگان به عنوان یکی
توسعه متوازن محور برنامه های مدیریتی هرمزگان
، چهار پروژه عمرانی با هزینه 35 میلیارد ریال در شهرستان میناب افتتاح شد. این پروژه ها شامل سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه آزاد، دبستان شش کلاسه بازیاری، سالن ورزشی صالحین و سالن ورزشی سعیدی تیاب بود. شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و دومین شهر بزرگ این استان پس از مرکز می باشد.ک/3 7198/6048
پرتاب ماهواره فجر افتخار نظام اسلامی است/ منتظر اخبار خوب باشید
به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی پیش از ظهر شنبه در آئین بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با تبریک دهه فجر و پرتاب ماهواره فجر، عنوان کرد: پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره نشان دهنده اقتدار نظام است. وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید توجه ویژه به مشکلات اقتصادی مردم است، افزود: رئیس جمهور و وزراء برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم تلاش می کنند و
تئاتر بستر ساز جریان های مهم فرهنگی است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خانه فرهنگ و هنر استان هرمزگان ، این جلسه با محوریت برگزاری مراسم اردیبهشت تئاتر و تقدیر از فعالان این حوزه، با حضور مدیر کل، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از فعالان حوزه نمایش در دفتر مدیر کل برگزار گردید. علیرضا درویش نژاد در این جلسه با بیان اینکه تئاتر بستر ساز جریان های مهم فرهنگی است گفت: در سال های اخیر تئاتر هرمزگان رشد قابل
مسجد پایگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: مسجد پایگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران است دریانیوز:مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم اعطای 320 مجوز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: در جریان انقلاب جمهوری اسلامی ایران، مسجد به عنوان پایگاه اصلی این حرکت بزرگ محسوب می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، درویش نژاد در حضور رئیس و
باید از پرداختن به مسائل کلی در شورای فرهنگ عمومی پرهیز شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: باید از پرداختن به مسائل کلی در شورای فرهنگ عمومی پرهیز شود دریانیوز:علیرضا دوریش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان گفت: شورای فرهنگ عمومی استان اگر بخواهد نقش موثری در جامعه و افکار عمومی ایفا کند، می باید روی مسائل جزئی و کاربردی تصمیم گیری کند و از پرداختن به مسائل کلی پرهیز کند
مانور منطقه ای بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر در هرمزگان آغاز شد
به گزارش ایرنا یحیی بازیاری یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مانور تیم های داوطلبان حوزه بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به همراه چهاراستان دیگر کهگیلویه و بویراحمد، فارس، سیستان و بلوچستان و بوشهر با افزون بر هشتاد نفر پرسنل بهداشتی، درمانی، خدماتی و امدادی به چهار روستا شهرستان پارسیان خدمات ارائه می کنند. وی ادامه داد: این تیم متشکل از واحد پزشک و پرستار
واعظی با آیت الله نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفتگو کرد
عنوان ابزاری برای کسب و کار، تحصیل و تحقیق تاکیدکرد و افزود: در بخش تلفن ثابت با توجه به وضعیت آب و هوایی استان هرمزگان توجه بیشتری به ict استان لازم است. وزیر ارتباطات با اشاره به نشست با فعالان بخش خصوصی و نخبگان هرمزگان گفت: در این جلسه نحوه حمایت از نخبگان بومی را بررسی کرده ایم. دکتر واعظی تصریح کرد: در بخش ict با سرمایه کم می توان شغل ایجاد کرد که این موضوع اهمیت فراهم
دو کتابخانه عمومی در استان هرمزگان افتتاح شد
مطالعه بیش از پیش باشد وخانواده ها زمینه سوق دادن جوانان به مطالعه بویژه مطالعه کتابهای ارزنده را فراهم نمایند . زینلی تختی ادامه داد: کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) شهرستان رودان در شهر دهبارز و کتابخانه عمومی شهید رضا پرور در دهستان سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد. استان هرمزگان در حال حاضر دارای 61 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی است که با افتتاح این دو باب کتابخانه عمومی تعداد کتابخانه های استان به 63 باب افزایش پیدا می کند. ...
کشف 91 درصدی جرائم فضای سایبری در هرمزگان
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان "هرمزگان" از کشف 91 درصدی جرائم فضای سایبری در استان خبر داد. به گزارش سرویس جوان و جامعه برنا، سرهنگ قرائی پور در نشست رسانه ای خود در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین جرائم وقوع یافته در حوزه فضای مجازی برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب های مالی افراد، جعل کارت های حاوی داده، استفاده از ابزار و داده مجعول، کلاهبرداری رایانه
هرمزگان در حوزه شرکت های دانش بنیان پیشرفت نداشته است
سورنا ستاری در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی یک سال گذشته اظهار کرد: سهم هرمزگان از یک هزار و 300 شرکت دانش بنیان تنها چهار شرکت است. وی از قاچاق سوخت به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات حال حاضر هرمزگان نام برد و تصریح کرد: این موضوع و دیگر مسائل از جمله بیماری جاروک باغ های لیموترش را نیز می توان با دانش و بکارگیری نوآوری و خلاقیت های علمی در قالب شرکت های دانش بنیان حل کرد. ستاری از مدیران صنایع خواست از توانمندی اقتصاد دانش بنیان و همچنین قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان برای پیشبرد کارها و طرح های خود استفاده کنند. ...
راه اندازی مرکز ام آر آی غرب هرمزگان
به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز شنبه در مراسم بهره برداری از این مرکز اظهار داشت: این مرکز با زیربنای 600 متر مربع و هزینه 63 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان راه اندازی شده است. ˈمحمد شکاریˈ بیان داشت: با راه اندازی این مرکز دیگر نیازی به مراجعه مردم غرب استان برای انجام خدمات پزشکی تصویربرداری به مرکز استان نمی باشد. وی ادامه داد: دولت
افزایش سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری به 10 هزار میلیارد
به گزارش خبرنگار مهر، برات قنبری بعد از ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان از مهمترین استان های کشور است، عنوان کرد: توسعه سیستم های استان هرمزگان ضروری است و سهم سرمایه گذاری این استان از پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در دهه فجر بیش از پنج درصد بوده است. وی ادامه داد: امسال پنج هزار میلیارد تومان
شرکت های تولیدی با پیمودن مسیر دانش بنیان منشا تحول می شوند
به گزارش خبرنگار مهر، خلیل قاسمی یکشنبه شب در چهارمین جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت که به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت در بندرعباس برگزار شد گفت: استان هرمزگان به عنوان قطب صنعتی، اقتصادی، شیلاتی، کشاورزی کشور که به علت نقش ممتاز و بی رقیب آن در اقتصاد کشور به عنوان پایتخت اقتصادی ایران لقب گرفته است تا کنون از وجود مرکز جامع و دائمی نمایشگاهی که بتوان محصولات و فرآورده های صنعتی