دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۷

باقری: 2 دروازه بان داریم و مجبوریم به آنها اعتماد کنیم

مربی دروازه بان های پرسپولیس گفت: ما دو دروازه بان داریم و مجبور هستیم به آنها اعتماد کنیم، داشته های ما همین دو دروازه بان هستند. نادر باقری در گفت وگو با تسنیم در مورد شکست پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی اظهار داشت: همه دیدند که ما چقدر بدشانس هستیم. دیگر به این مسئله ایمان آورده ام که پرسپولیس طلسم شده است. ما در بازی ها موقعیت های خوبی را از دست می دهیم و به راحتی هم گل می خوریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)