پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۰

پله: ترجیح می دادم برای آرسنال بازی کنم تا چلسی!

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، اتسون آرانتس دوناسیمنتو ملقب به پله در اظهار نظری جالب گفته، اگر در روزهای اوج گلزنی خود بود و توانایی بازی کردن داشت ترجیه میداده برای آرسن ونگر در آرسنال بازی کند تا در چلسی مورینیو! مروارید سیاه برزیل، اکثر سال های اوج فوتبالش را در تیم سانتوس گذراند. پله با سانتوس موفق به کسب دو جام لیبرتادورس و 6 عنوان قهرمانی سری آ برزیل شد. وی همچنین در سال های 1958، 1962 و 1970 به همراه سلسائو به مقام قهرمانی جام جهانی فوتبال دست یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)