چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۶

گارسیا: اعتراف می کنم ضعیف بازی کردیم

سرمربی رم، تساوی را عادلانه ترین نتیجه برای دیدار تیمش برابر باته بوریسورف دانست. او می گوید رم بد شانس بود و نباید بازنده این دیدار می شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، رم که برای دیدار با باته بوریسوف به ورزشگاه اختصاصی این تیم رفته بود، با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد تا شرایط برای این تیم بسیار سخت شود زیرا شاگردان رودی گارسیا فرانسوی در دیدار نخست هم به تساوی یک بر یک برابر بارسلونا دست یافته بودند و الان با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)