سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۳۱

گیتی پسند پس از چند سال اصفهان را در لیگ برتر تکواندو صاحب نماینده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این شهر پس از چندین سال دوری از مسابقات لیگ برتر تکواندو بار دیگر به این میادین باز خواهد گشت اتفاقی که خارج از هر موضوع دیگر می تواند به تکواندو استان کمک کند. تیم گیتی پسند که امسال خواهان حضور در لیگ برتر مسابقات تکواندو بوده است سعی در جذب ستارگان این رشته داشت و در ابتدا با فرزان عاشورزاده جوان قرارداد بست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)