پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نصر نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۷

می خواهیم در نیم فصل دوم به صدر جدول برسیم

نصر:دروازه بان ملی پوش تیم مس سونگون گفت: علی رغم اینکه تیم ما قهرمانی نیم فصل را ازدست داده اما اختلاف امتیازی چندان زیادی را با تأسیسات صدرنشین ندارد و تلاش می کند در نیم فصل دوم به صدر جدول برسد . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)