چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۰۷:۳۲

ونگر: انتقاد از ما بی انصافی است

سرمربی توپچی ها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر منچستر یونایتد بسیار راضی و خوشحال است. او از اخراج راجرز هم ناراحت است و تاکید کرد که سرمربی قرمز پوشان آنفیلد شایسته چنین برخوردی نبود. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، آرسنال در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد در خانه با سه گل منچستر یونایتد صدرنشین را شکست دهد تا آرسن ونگر بعد از مدت ها نفس راحتی بکشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)