چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۰:۲۸

شریعتمداری:برجام،سند ضدملی وفاجعه آفرین

حسین شریعتمداری در یادداشت روز کیهان نوشت: 1- داش غلام را خدا رحمت کند، راننده اتوبوس بود، لوطی بود و با معرفت. با اتوبوس بنز 302 خود که اتاق درب و داغونی داشت و موتورش هم چندان تعریفی نداشت در یکی از شرکت های مسافربری کار می کرد. داش غلام روی شیشه عقب اتوبوسش با خط درشت نوشته بود بگو ماشاءالله و بر و بچه های محل تعجب می کردند که داش غلام از کدام چشم زخم نگران است؟! چه کسی ممکن است به ماشینی که غیر از بوقش، همه جایش صدا می دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)