سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۷

طرح علاج بخشی دانشگاه تهران برای سد گتوند کارشناسی نیست

مسعود اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث علاج بخشی سد گتوند به موسسه آب دانشگاه تهران واگذار شد که ظاهراً پس از بررسی های زیاد متوجه شدیم این مؤسسه تحت فشار وزارت نیرو و شرکت آب نیرو از مسیر کارشناسی خودش خارج شده است. وی افزود: موسسه فوق در ابتدا سعی کرد تا روش خطرناک دریاچه تبخیری را به کار برده و بر اساس آن نمک موجود را به 35 کیلومتری جنوب شرق سد منتقل کند. در واقع با این کار، منطقه ای که نمک به آن منتقل می شد را تبدیل به کویر و یا دریاچه نمک می کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)