پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۳

حجاج هرمزگان به منظور پیشگیری از بیماری در بدو ورود غربالگری می شوند

بندرعباس- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به منظور پیشگیری از سرایت هرگونه بیماری به ویژه بیماری کورونا برنامه بهداشتی برای ورود حجاج استان از طریق فرودگاه بندرعباس در نظرگرفته شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)