سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۲

سرقت 700 میلیونی از دارندگان عابر بانک

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که با شیوه ای خاص و دستکاری دستگاه کارتخوان اقدام به سرقت 700 میلیون تومانی از دارندگان عابربانک کرده بودند، خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدی کاکوان اظهار کرد: در تاریخ 15 تیرماه امسال 11 فقره پرونده که در آن اقدام به برداشت از حساب شهروندان شده بود به پلیس فتا ارجاع شد و در تحقیقات ماموران مشخص شد که کارت عابربانک این افراد نزد خودشان بوده و برخی از آنان رمز دوم نیز نداشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)