سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۹

مقابله با تهدیدات سایبری نیازمند دیپلماسی سایبری است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر لزوم تعریف جرایم حوزه سایبر و در پیش گرفتن دیپلماسی سایبری از سوی دستگاه سیاست خارجی ایران با کشورهای همسو گفت: مقابله با تهدیدات سایبری نیازمند دیپلماسی سایبری است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)