چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰

قیمت گاز در منطقه گران تر و هزینه انتقال پایین تر است

معاون وزیر نفت در تشریح این که چرا ایران کشورهای همسایه را مقاصد صادراتی بهتری نسبت به اروپا می داند توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش ایسنا، حمدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، گفت: قیمت گاز تابع شرایط منطقه ای و محلی است و بر این اساس هم اکنون قیمت گاز در منطقه بیشتر از اروپا بوده و هزینه انتقال آن نیز کمتر است. به گفته عراقی، انتقال فناوری، اولویت نخست صنعت گاز در مذاکره با شرکتهای خارجی است و هم اکنون سیاست خرید محصول در دستور کار نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)