دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۱

سفارت اسرائیل تسخیر شد + عکس

عصر روز 22 بهمن ماه سال 57 و پس از قطعی شدن سقوط رژیم پهلوی عده ای از مردم تهران به محل سفارت رژیم اسرائیل حاضر شدند و تابلو سفارت را پایین کشیدند و به جای آن تابلو سازمان آزادیبخش فلسطین را بالا بردند. در آن زمان تنها روزنامه اطلاعات از این اتفاق عکس گرفته بود. به گزارش سایت موسسه نور قدس جوان این تصاویر برای اولین بار منتشر می شود. گردآوری : گروه خبر برگزیده ها www.mtcm.ir/news منبع:fararu ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)