سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۰۱:۰۰

اجازه فعالیت غیرقانونی در انتخابات را نمی دهیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: جایگاه فرمانداران و بخشداران بسیار رفیع بوده و چیزی نیست که دیگران به ما بدهند بلکه قانون در اختیار ما قرار داده است. به گزارش ایسنا، محمد حسین مقیمی در نشست با فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی اظهار کرد: باید فرمانداران و بخشداران جایگاه خود را به درستی بشناسند و به آن توجه کنند. وی با بیان اینکه بخشداران بار اصلی فعالیت ها را به دوش می کشند، ادامه داد: جایگاه بخشداران مهم تر از فرمانداران است چرا که بخشداران در صف نخست فعالیت ها و ارتباط مستقیم با مردم هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)