چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۲

بان کی مون: منابع غذایی را به هدر می دهیم

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در مراسم روز جهانی غذا که در نمایشگاه جهانی اکسپو میلان در شمال ایتالیا برگزار شد، گفت: ما منابع خود را بطور شرم آوری به هدر می دهیم. به گزارش جماران به نقل از ایرنا ، دبیر کل سازمان ملل با حضور در مراسم افتتاحیه روز جهانی غذا در اکسپو میلان ، ضمن تشکر از دولت ایتالیا افزود: ما منابع خود را بطور شرم آوری به هدر می دهیم در حالی که باید گرسنگی در جهان را برای همیشه از بین برد، زیرا آینده ما را به خطر می اندازد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)