پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۳

ناامیدی بیک زاده: شاید از فوتبال خداحافظی کنم

آی اسپورت - هاشم بیک زاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی، دوباره آسیب دید. او در جریان بازی صبا و پرسپولیس، در حالی که تنها 4 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود، به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. بیک زاده پس از بازی بسیار غمگین و ناراحت بود. هاشم گفت: دیگر از اینهمه مصدومیت خسته شده ام و شاید از فوتبال خداحافظی کنم. اگر بد زندگی می کردم و یکسری مسایل را رعایت نمی کردم، اینهمه مصدوم شدن عجیب نبود. ولی زندگی کاملا سالمی دارم و مدام بدبیاری می آورم. دیگر خسته شده ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)