دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۳

راه نفت! / باشگاه راه آهن به وزارت نفت واگذار شد

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه راه آهن با نظر دادستانی تهران به وزارت نفت واگذار شد. به گزارش وب سایت نود، باشگاه راه آهن که بعد از تخلفات بابک زنجانی در اختیار دادستانی قرار داشت، به عنوان بخشی از بدهی های این فرد به وزارت نفت واگذار شد و قرار است وزارت نفت در مورد وضعیت این باشگاه از جمله واگذاری احتمالی از طریق مزایده تصمیم گیری کند. علی عابدینی سرپرست باشگاه راه آهن واگذاری این باشگاه به وزارت نفت را تایید کرد. 2051 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط