پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ - ۱۹:۵۲

جنگ جلالی و نکونام بر سر نیمکت سایپا

آی اسپورت- پس از شکست سایپا مقابل تراکتور و نمایش ضعیف این تیم بود که شایعات درباره برکناری مجید جلالی قوت گفت. در فصل جاری همواره این شایعه شنیده می شد و سرانجام بیت الله رضایی مدیرعامل این باشگاه، از نارضایتی شان از عملکرد جلالی گفت. حرف های او بوی قطع همکاری با مجید جلالی می داد و در روزهای گذشته هم اخبار از داخل باشگاه حکایت از این موضوع داشت. در همین حالا نام نکونام هم مطرح شد و خیلی ها تصور می کردند او روی نیمکت نارنجی پوش ها بنشیند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)