سایر منابع:
سایر خبرها
آیا گفتن اذان و اقامه برای زنان مستحب است؟
، مشهد، مجمع البحوث الإسلامیة، چاپ اول، 1412ق. [6]. ر.ک: امام خمینی، توضیح المسائل(محشّی)، گردآورنده، بنی هاشمی خمینی، سید محمدحسین، ج 1، ص 518، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ هشتم، 1424ق؛ شیخ حرّ عاملی، وسائل الشیعة، ج 5، ص 405، قم، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، چاپ اول، 1409ق؛ مجلسی، محمد باقر، ملاذ الأخیار فی فهم تهذیب الأخبار، محقق، مصحح، رجائی ، مهدی، ج 3، ص 475، قم، کتابخانه آیة الله ...
چه صفاتی سبب می شود، مؤمنان از هر یکی از درهای بهشت که می خواهند، وارد بهشت شوند؟
...، نعمان بن محمد مغربی ، دعائم الإسلام ، محقق، مصحح، فیضی، آصف ، ج 2، ص 216، قم، مؤسسة آل البیت(علیهم السلام) ، چاپ دوم ، 1385 ق . [5]. کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 5، ص 555، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق؛ من لا یحضره الفقیه، ج 3، ص 441. [6]. مَنْ صَامَ مِنْ رَجَبٍ ثَمَانِیَةَ أَیَّامٍ فَإِنَّ لِلْجَنَّةِ ثَمَانِیَةَ ...
آیا بر اساس روایات، نباید به زنان نوشتن آموخت؟
( علیه السلام ): اطْلُبُوا الْعِلْمَ وَ لَوْ بِالصِّین . ، منسوب به جعفربن محمد، امام ششم، مصباح الشریعة، ص 13، بیروت، اعلمی، چاپ اول، 1400ق. [10]. مجلسی، محمدتقی، روضة المتقین فی شرح من لا یحضره الفقیه، محقق، مصحح، موسوی کرمانی، حسین، اشتهاردی، علی پناه، ج 2، ص 479، قم، مؤسسه فرهنگی اسلامی کوشانبور، چاپ دوم، 1406ق. [11]. لَا تُنْزِلُوا النِّسَاءَ الْغُرَفَ وَ لَا تُعَلِّمُوهُنَّ ...
آیا روایتی از امام ھفتم( علیه السلام ) نقل شده است که مجازات گناهان در ماه رجب دو برابر می شود؟
اخبار الرضا( علیه السلام )، محقق، مصحح، لاجوردی، مهدی، ج 2، ص 71، تهران، نشر جهان، چاپ اول، 1378ق. [2]. شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ج 2، ص 92، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ دوم، 1413ق. T
آیا جمله من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً یا مَن علّمنی حَرفاً کنتُ لَه عَبداً روایاتی از امام علی( علیه ...
...، ص 645، تهران، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ، چاپ اول، 1381ق؛ نراقی (متوفای 1209ق)، ملا محمد مهدی، جامع السعادات ، ج 3، ص 141، بیروت، اعلمی ، چاپ چهارم، بی تا؛ أبو سعید خادمی حنفی(متوفای 1156ق)، محمد بن محمد، بریقة محمودیة فی شرح طریقة محمدیة و شریعة نبویة فی سیرة أحمدیة، ج 4، ص 3، مطبعة الحلبی، 1348ق. [4]. من کتبت عنه أربعة أحادیث فأنا عبده، و من علمنی حرفا کنت له عبدا ؛ ملاحویش آل غازی ...
آیا حقیقت دارد که پیامبر در مسئله ای إن شاء الله نگفت و به همین جهت چهل روز وحی از ایشان قطع گردید؟
از این به صواب و مصلحت نزدیک تر باشد، راهنمایی کند . [4]. شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ج 3، ص 362 – 363، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ دوم، 1413ق؛ اشعری قمی، احمد بن محمد بن عیسی، النوادر، ص 55، قم، مدرسة الإمام المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، چاپ اول، 1408ق؛ عیاشی، محمد بن مسعود، التفسیر، محقق، مصحح، رسولی محلاتی، هاشم، ج 2، ص 324، تهران، المطبعة العلمیة ...
آیا وجود یک عبادتگاه در خانه مثل یک اتاق خاص جایز است؟
کَانَ یَقِیلُ فِیهِ ؛ برقی، احمد بن محمد بن خالد، المحاسن، محقق، مصحح، محدث، جلال الدین، ج 2، ص 612، قم، دار الکتب الإسلامیة، چاپ دوم، 1371ق. [2]. کَانَ عَلِیٌّ قَدْ جَعَلَ بَیْتاً فِی دَارِهِ لَیْسَ بِالصَّغِیرِ وَ لَا بِالْکَبِیرِ لِصَلَاتِهِ ... فَیُصَلِّیَ فِیه ؛ المحاسن، ج 2، ص 612؛ شیخ حرّ عاملی، وسائل الشیعة، ج 5، ص 295، قم، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، چاپ اول، 1409ق. [3 ...
در اسلام، منجمین از چه ارزش و جایگاهی برخوردارند؟
، نشر مرتضی، چاپ اول، 1403ق؛ مجلسی، محمد باقر، مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول، محقق، مصحح، رسولی، سید هاشم، ج 26، ص 470، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ دوم، 1404ق. [8]. مجلسی، محمد باقر، بحار الانوار، ج 55، ص 224، بیروت، دار إحیاء التراث العربی، چاپ دوم، 1403ق. [9]. شریف الرضی، محمد بن حسین، نهج البلاغة، محقق، صبحی صالح، خطبه 79، ص 105، قم، هجرت، چاپ اول، 1414ق. [10 ...
مقصود از این حدیث که حضرت آدم میان عقل، دین و حیا؛ عقل را برگزید ، چیست؟
...، جواد، ص387، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ سوم، 1427ق. [5]. رجال نجاشی، ص 287. [6]. همان، ص 128. [7]. غضائری، احمد بن حسین، کتاب الضعفاء، ص 88، قم، مؤسسه اسماعیلیان، 1364ق. [8]. رجال نجاشی، ص 178. [9]. همان، ص 8. [10]. مجلسی، محمد باقر، مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول، محقق، مصحح، رسولی، سید هاشم، ج1، ص 32، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ دوم، 1404ق. [11]. الکافی، ج 1، ص 11. [12]. همان. [13]. مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول، ج 1، ص 32. ...
آیا جمله اللسان جِرمه صغیر و جُرمه کبیر حدیث است؟
، اللطائف و الظرائف، ص 104، دار المناهل ، بیروت، بی تا؛ هروی قاری، علی بن محمد، مرقاة المفاتیح شرح مشکاة المصابیح، ج 7، ص 3039، بیروت، دار الفکر، چاپ اول، 1422ق؛ هاشمی، أحمد بن إبراهیم، جواهر الأدب فی أدبیات و إنشاء لغة العرب، ج 2، ص 431، بیروت، مؤسسة المعارف، بی تا. [2]. کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 2، ص 115، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق؛ شیخ حرّ عاملی، وسائل الشیعة، ج 12، ص 191، قم، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، چاپ اول، 1409ق. ...
با آن که بسیاری از روایات، ظهور امام مهدی( عجه الله تعالی فرجهم الشریف ) را روز شنبه اعلام می کنند؟ چرا ...
، تهران، دار الکتب الاسلامیة، چاپ دوم، 1395ق؛ طبرسی، فضل بن حسن، اعلام الوری بأعلام الهدی، ص 438، تهران، دار الکتب الاسلامیة، چاپ سوم، 1390ق؛ ابن شهر آشوب مازندرانی، مناقب آل أبی طالب(علیهم السلام)، ج 1، ص 308، قم، انتشارات علامه، چاپ اول، 1379ق؛ ر.ک: روزهای هفته ، سؤال 8960. [3]. یا مولای یا صاحب الزمان صلوات الله علیک و علی آل بیتک هذا یوم الجمعة و هو یومک المتوقع فیه ظهورک و الفرج فیه ...
منظور از عالم متهتک و جاهل متنسّک در سخن امام علی(علیه السلام ) کیست؟
، مؤسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی، چاپ اول، 1371ش. [6]. آقا جمال خوانساری، محمد، شرح بر غرر الحکم و درر الکلم، محقق و مصحح: حسینی ارموی محدث، جلال الدین، ج 6، ص 98، دانشگاه تهران، چاپ چهارم، 1366ش. [7]. بحار الانوار، ج 1، ص 208.
از نگاه روایات؛ لقمان حکیم دارای چه شخصیتی است؟ آیا او یک برده بوده و به جایی رسید که سمت استادی نسبت به ...
، مکتبة نینوی الحدیثة، چاپ اول، بی تا؛ ابن حیون مغربی، نعمان بن محمد، دعائم الإسلام و ذکر الحلال و الحرام و القضایا و الأحکام، محقق، مصحح، فیضی، آصف، ج 2، ص 309، قم، مؤسسة آل البیت(علیهم السلام)، چاپ دوم، 1385ق. [8]. مقدسی، مطهر بن طاهر، البدء و التاریخ، ج 3، ص 102، مکتبة الثقافة الدینیة، بور سعید، بی تا. [9]. مروج الذهب، ج 1، ص 70. [10]. ابن قتیبة أبو محمد عبد الله بن مسلم ...
در سفارش امام علی(علیه السلام ) به فرزندشان چرا امام حسن 35 ساله را جوان خطاب کرده و مرادشان از عبارات ...
مُفَکِّرٌ ثُمَّ رَدَّهُم آخِرُ ذَلِکَ إِلَی الْأَخْذِ بِمَا عَرَفُوا وَ الْإِمْسَاکِ عَمَّا لَمْ یُکَلَّفُوا ... ؛ شریف الرضی، محمد بن حسین، نهج البلاغة، محقق، صبحی صالح، ص 394 - 395، قم، هجرت، چاپ اول، 1414ق. [2]. ابن أبی الحدید، عبد الحمید بن هبه الله، شرح نهج البلاغة، محقق، مصحح، ابراهیم، محمد ابوالفضل، ج 16، ص 71، قم، مکتبة آیة الله المرعشی النجفی، چاپ اول، 1404ق. [3]. وَ اعْلَمْ ...
هنگام وضو گرفتن خواندن چه دعاهایی مستحب است؟
وُضُوءَکَ وَ صَلَاتَکَ فَأَتَی أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ فَشَکَا ذَلِکَ إِلَیْهِ فَقَالَ لَهُ هَلْ سَمَّیْتَ حَیْثُ تَوَضَّأْتَ قَالَ لَا قَالَ سَمِّ عَلَی وُضُوئِکَ فَسَمَّی وَ تَوَضَّأَ وَ صَلَّی فَأَتَی النَّبِیَّ فَلَمْ یَأْمُرْهُ أَنْ یُعِیدَ ؛ شیخ طوسی، الإستبصار فیما اختلف من الأخبار، محقق، مصحح، موسوی خرسان، حسن، ج 1، ص 68، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول، 1390ق. [2]. کلینی، محمد بن ...
در روایت آمده است، اگر تمام مردم به ولایت امام علی(علیه السلام ) اقرار می کردند، خدا دوزخ را نمی آفرید. ...
به ولایت و امامت باشد.[3] همچنین می توان گفت که؛ این روایت در صدد آن است که با لو امتناعیه ، عظمت ولایت امام علی(علیه السلام ) را اعلام نماید. [1]. شیخ صدوق، الامالی، ص 657، تهران، کتابچی، چاپ ششم، 1376ش؛ شیخ حر عاملی، الجواهر السنیة فی الأحادیث القدسیة (کلیات حدیث قدسی)، ص 467، تهران، دهقان، چاپ سوم، 1380ش. [2]. صفار، محمد بن حسن، بصائر الدرجات فی فضائل آل محمّد (صلّی الله علیهم ...
در تعالیم و آموزه های اسلام برای نشستن چه آدابی وجود دارد؟
هذه الجلسة و یقولون إنها جلسة الرب- فقال إنی إنما جلست هذه الجلسة للملالة و الرب لا یمل و لا تأخذه سنة و لا نوم ؛ الکافی، ج 2، ص 661؛ مجلسی، محمد باقر، مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول، محقق، مصحح، رسولی، سید هاشم، ج 12، ص 563 – 564، دار الکتب الإسلامیة، تهران، چاپ دوم، 1404ق. [4]. سروی مازندرانی، محمد صالح بن احمد، شرح الکافی (الاصول و الروضة)، محقق، مصحح، شعرانی، ابو الحسن، ج 11، ص 118 ...
آیا سند و محتوای کتاب الهفت الشریف (منسوب به امام صادق) معتبر و مورد اطمینان است؟
، 1419ق. [18]. الهفت و الاظله، ص 31؛ برقی، احمد بن محمد بن خالد، المحاسن، محقق و مصحح: محدث، جلال الدین، ج 1، ص 255، قم، دار الکتب الإسلامیة، چاپ دوم، 1371ق؛ شیخ حرّ عاملی، وسائل الشیعة، ج 16، ص 210، قم، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، چاپ اول، 1409ق. [19]. قصص، 88. [20]. الهفت و الاظله، ص 176 – 177؛ قمی، علی بن ابراهیم، تفسیر القمی، محقق و مصحح: موسوی جزائری، سید طیب، ج 2، ص 147، قم، دار الکتاب، چاپ سوم، 1404ق؛ المحاسن، ج 1، ص 218 – 219. T ...
آیا ذبح حیوانی که آماده جفت گیری است، حرام است؟
فی شرح أخبار آل الرسول، محقق، مصحح، رسولی، سید هاشم، ج 22، ص 55، دار الکتب الإسلامیة، تهران، چاپ دوم، 1404ق. [5]. اردبیلی، احمد بن محمد، مجمع الفائدة و البرهان فی شرح إرشاد الأذهان، محقق، مصحح، عراقی، آقا مجتبی، اشتهاردی، علی پناه، یزدی اصفهانی، آقا حسین، ج 11، ص 265، دفتر انتشارات اسلامی، قم، چاپ اول، 1403ق. [6]. أَنَّ أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ سُئِلَ عَنِ الْبَهِیمَةِ الَّتِی تُنْکَحُ ...
این که در احادیث آمده دختران حسنه و پسران نعمت اند، آیا این احادیث موثق اند؟ اگر مورد پذیرش اند توجیه ...
...، ص 105، مطبعة حیدریة، نجف، چاپ اول، بی تا. [5]. العروسی الحویزی، عبد علی بن جمعة، تفسیر نور الثقلین، محقق، مصحح، رسولی محلاتی، هاشم، ج 3، ص 61، اسماعیلیان ، قم، چاپ چهارم، 1415ق. و قال: انه بشر النبی صلی الله علیه و آله بفاطمة علیها السلام، فنظر فی وجوه أصحابه فرأی الکراهیة فیهم، فقال: مالکم ریحانة أشمها و رزقها علی الله . [6]. تکاثر، 8. [7]. مجلسی، محمد باقر، مرآة العقول فی شرح أخبار آل الرسول، محقق مصحح، رسولی محلاتی، هاشم، ج 21، ص 14، دار الکتب الإسلامیة، تهران، چاپ دوم، 1404ق. ...
مسواک زدن در حمام و استخر چه حکمی دارد؟
سبزواری ، احمد، ج 1، ص 351، دفتر انتشارات اسلامی، قم، چاپ اول، 1419ق. [3]. کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 3، ص 22، دار الکتب الإسلامیة، تهران، چاپ چهارم، 1407ق؛ برقی، احمد بن محمد، المحاسن، محقق، مصحح، محدث، جلال الدین، ج 2، ص 561، دار الکتب الإسلامیة، قم، چاپ دوم، 1371ق. [4]. طبرسی، حسن بن فضل، مکارم الاخلاق، ص 50، شریف رضی، قم، چاپ چهارم ...
آیا آنچه در کتاب حق الیقین بیان شده است که امام مهدی( عجه الله تعالی فرجهم الشریف ) در حالت برهنه ظهور ...
بن محمد، مفردات الفاظ القرآن ، ص 112، دارالقلم ، بیروت، چاپ اول. [5]. ابن منظور، محمد بن مکرم، لسان العرب، ج 13، ص 48، دار صادر، بیروت، چاپ سوم؛ بستانی، فؤاد افرام، مهیار، رضا، فرهنگ ابجدی عربی-فارسی، ص 179، انتشارات اسلامی، تهران، چاپ دوم، 1375ش. [6]. ابن فارس، أحمد، معجم مقاییس اللغة، محقق و مصحح: هارون، عبدالسلام محمد، ج 1، ص 218، مکتب الاعلام الاسلامی، قم، چاپ اول، 1404ق؛ طریحی ...
معنای این سخن امام علی( علیه السلام ) که می فرماید: بنده دیگری مباش در حالی که خداوند تو را آزاد آفرید! ...
، غفاری، علی اکبر، النص، ص 77، جامعه مدرسین، قم، چاپ دوم، 1404 ق، 1363 ش؛ شریف الرضی، محمد بن حسین، نهج البلاغة، محقق، صالح، صبحی، ص 401، هجرت، قم، چاپ اول، 1414ق. [2]. شیخ صدوق، خصال، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ج 2، ص 420، دفتر انتشارات اسلامی، قم، چاپ اول، 1362ش. [3]. توبه، 31. (آنها) دانشمندان و راهبان خویش را معبودهایی در برابر خدا قرار دادند . [4]. برقی، احمد بن محمد بن خالد ...
آیا علاوه بر شیاطین و منافقان، حسادت همکیشان مسلمان و تهدید گروه های تکفیری نیز از آزمایش های دشوار الهی ...
انسان بتواند از این آزمون ها و مشکلات سربلند بیرون بیاید و به همین جهت است که همیشه تعداد غیر مؤمنان از مؤمنان واقعی بسیار بیشتر بوده است؛ لذا باید برای هر آن و حتی کمتر از آنی به خدا تکیه کرد و از او مدد خواست. [1]. کوفی اهوازی، حسین بن سعید، المؤمن، ص 21، مؤسسة الإمام المهدی(عج)، قم، 1404ق؛ محدث نوری، حسین، مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج 9، ص 15، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، قم، چاپ اول ...
غیر عرب ها چه مشکلی دارند که امام علی( علیه السلام ) استفاده از پوشاک و خوراک آنها را موجب گمراهی عرب می ...
...، ملاذ الأخیار فی فهم تهذیب الأخبار، محقق، مصحح، رجائی ، مهدی، ج 10، ص 395، قم، کتابخانه آیة الله مرعشی نجفی، چاپ اول، 1406ق. [5]. وَ أُتِیَ عَلِیٌّ ع بِهَدِیَّةِ النَّیْرُوزِ فَقَالَ ع مَا هَذَا قَالُوا یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ الْیَوْمُ النَّیْرُوزُ فَقَالَ ( علیه السلام ) اصْنَعُوا لَنَا کُلَّ یَوْمٍ نَیْرُوزاً ؛ مجلسی اول، محمد تقی، روضة المتقین فی شرح من لا یحضره الفقیه، محقق ...
آیا هر فردی که اول ماه قمری پنیر بخورد، حاجتش برآورده می شود؟
أَلامام الصادق( علیه السلام ): الْجُبُنُّ وَ الْجَوْزُ إِذَا اجْتَمَعَا فِی کُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا شِفَاءٌ وَ إِنِ افْتَرَقَا کَانَ فِی کُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا دَاءٌ ؛ کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق و مصحح: غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج 6، ص 340، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، 1407ق. [8]. أَبِی عَبْدِ اللَّهِ( علیه السلام ) قَالَ: سَأَلَهُ رَجُلٌ عَنِ الْجُبُنِّ فَقَالَ دَاءٌ ...
آیا خون ریزی های ناشی از عادت ماهیانه، زایمان و ... که بانوان دچار آن می شوند، پاداشی برای آنها نیز دارد ...
.... ابن حیون، نعمان بن محمد مغربی، دعائم الإسلام و ذکر الحلال و الحرام و القضایا و الأحکام، محقق، مصحح، فیضی، آصف، ج 2، ص 191، قم، مؤسسة آل البیت(علیهم السلام)، چاپ دوم، 1385ق؛ ابن أبی جمهور، محمد بن زین الدین، عوالی اللئالی العزیزیة فی الأحادیث الدینیة، محقق، مصحح، عراقی، مجتبی، ج 3، ص 293، قم، دار سید الشهداء للنشر، چاپ اول، 1405ق. [6]. ذکَرَ رَسُولُ اللَّهِ ص الْجِهَادَ فَقَالَتِ امْرَأَةٌ ...
آیا این که در روایات گفته شده؛ برای تشخیص کودکانی با عاقبت نیک یا شرّ و جنازه مسلمان از کافر، به بیضه و ...
لإحیاء الآثار الجعفریة، چاپ سوم، 1387ق؛ ابن فهد حلّی، جمال الدین احمد بن محمد، المقتصر من شرح المختصر، محقق، مصحح، رجائی ، سید مهدی، ص 162، مشهد، مجمع البحوث الإسلامیة، چاپ اول، 1410ق. [3]. مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ یَحْیَی عَنْ إِبْرَاهِیمَ بْنِ هَاشِمٍ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِی نَصْرٍ عَنْ حَمَّادِ بْنِ یَحْیَی عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ( علیه السلام ) قَالَ: قَالَ رَسُولُ ...
هنگام نگاه به مدفوع، خواندن چه دعایی مستحب است؟
باش تا غذایی جز غذای پاکیزه و حلال وارد بدنت نشود و نیز مراقب رفتارهای جنسی ات باش.[2] [1]. ابن شعبه حرانی، حسن بن علی، تحف العقول عن آل الرسول صلی الله علیه و آله، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ص 117، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ دوم، 1404ق؛ همچنین این روایت به گونه دیگری نیز نقل شده، اما ذکر همان است که گفته شد؛ ر.ک: شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ج 1، ص 23، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ دوم، 1413ق. [2]. سید بن طاووس، فلاح السائل و نجاح المسائل، ص 49، قم، بوستان کتاب، 1406ق. T ...
آثار فردی و اجتماعی حضور در مسجد چیست؟
الْحَوَائِجَ وَ جَعَلَ مُکَافَاتَکَ الْجَنَّة ؛ شعیری، محمد بن محمد، جامع الاخبار، ص 69، نجف، مطبعة حیدریة، چاپ اول، بی تا؛ محدث نوری، حسین، مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج 3، ص 393، قم، مؤسسه آل البیت( علیه السلام )، چاپ اول، 1408ق. [4]. إِنَّهُ لَا یَرْجِعُ صَاحِبُ الْمَسْجِدِ بِأَقَلَّ مِنْ إِحْدَی ثَلَاثٍ: إِمَّا دُعَاءٍ یَدْعُو بِهِ یُدْخِلُهُ اللَّهُ بِهِ الْجَنَّةَ، وَ إِمَّا دُعَاءٍ ...